Dan före, dan före dopparedagen...

Då var det bara två dagar kvar till julafton och jag har städat hela lägenheten nu en sista gång, skurat golven riktigt noga =). Så nu är flickan helt slut vill jag då lov att säga, tänkte först ta mig en sväng ute men jag konstaterade att det var bättre att städa hemma för imorrn kommer jag inte att orka det, skönt med lite julfint innan julafton. Imorrn ska jag ju ner på stan och köpa den sista julklappen till henka. Nu ska jag göra mig lite mat och sen är det jobbet som väntar 14.00-21.30, ska passa på att ta hem min julskiva jag glömde på jobber men men...

Nu ska jag äta lite soppa :P och sen ska jag läsa lite i min bok jag håller på med.

Grattis morfar på födelsedagen!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0