Sjuk eller?

Usch jag har mått illa precis hela dagen lång, folk börjar prata om att de har haft magsjuka och självklart börjar man associera illamåendet till det men förhoppningsviss är det någit helt annat, ska ju jobba hela jul och man förlorar så mycket på om man blir sjuk och dessutom är det ju jul och då vill man inte bli sjuk, men vi får hopas att det är något annat men om inte annat så lär det märkas i natt eftersom man oftast blir magsjuk på natten då magen kommit till ro..

Idag har man inte varit hemma sen klockan 10 på förmiddagen, Först var det match i söpring, henka spelade och sen var det match i Linköping och henka skulle sitta bänk, så har varit och tittat på dem. Åkte på och vara barnvakt med på matchen i linköping, ungen skrik i början men sen lugnade han ner sig när han fick en innebandyboll.
Nu på kvällen har vi haft "lilljul" hemma och Tobbe & Hanna. Det bliv tomtegröt och julklappspelet. Jag fick med mig ett tomtepar, polkagrisstänger, ljuslykta och pepparkaksklubbor och henka fick en tomte. Ska lägga mig på soffan en stund, ska hämte henka sen de har nämligen julfest med innebandyn, får se hur sent det blir..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0