Tisdag kväll...

Har varit och handlat till imorrn nu, var även en sväng på systembolaget och köpte Champange eller snarare mosserande vin men men, måste ju hålla mig i skinet eftersom jag ska upp och jobba på torsdag, så det blir lungt, tänkte iallafall unna mig ett eller två glas champange. Har ju timmar så får ju gå och sova en stund då med.
Jennifer och Ida kommer hit med.

Imorrn bitti ska jag ha tvättstugan och så ska jag förbereda fläskfilen till kvällen med, måste ta fram den nu annars tinnar den inte. Funderar även på om vi ska gå nyårspromenaden kring strömmen, det var så länge sedan jag gick den men men är ju inte dags förren imorrn eftermiddag så har ju ett tag att fundera.

Nu ska jag fortsätta se American Pie på tv:n.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0