....

Jaha då har man arbetat idag då... Gick bara till två.. Gick hem en sväng och la mig och har precis vaknat..
Förstår inte att man kan bli så trött av att jobba man är helt färdig när man kommer hem...

Ikväll har jag bestämt mig för att städa men det blir efter att älsklingen åkt och träna så att jag får vara ifred..

Nu är det bara 4 dagar kvar tills man åker till fjällen... Guu asså vad jag längtar.... Det är massor med snö.. Får man äntligen se vintern för här är det ju ingen.. Skulle inte förvåna mig om det snöar massor när vi ska åka upp dit..

Snart ska jag få inreda mitt lilla kontor.. :D kanske köpa bokhylla med beror på vad man får i lön.. Skulle vara skönt att få iordning i vardagsrummet när vi får soffan 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0