Gårdagen..

Vaknade vid nio typ, min lediga dag :D fick för mig att messa Ida och fråga henne om vi skulle ta en promenad och visst det kunde vi. Hon ringde och sa att hon var färdig och jag sa att jag kommer, sen kom jag på att jag var tvungen att åka ner till stan och se om jag hittar några byxor, äger bara två par jenas just nu. hittade ett par men de var för korta :*( sen blev det lite shopping, sen bestämde vi oss för och åka tik coop och handla. Båda två blev skit sugna på kina mat så vi bestämde oss för att käka på Spicy Hot och Jennifer hängde på, tog med oss maten och.. Guu vad gott det var... Sen blev det en helkväll framför datorn..

Idag vakande jag halv nio av att de ringde från arbetsförmedlingen och ville prata med älsklingen, förstår dom inte att folk jobbar om dagarna eller?? Kunde inte somna om.. sen har jag bara legat och slöat i soffan, ska ju jobba klockan tre.

Kanske får med mig Ida till fotbollen, hon var visst väldigt sugen.... HOPPAS!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0