Summering

Igår var jag ledig, guu vad skönt... Jennifer kom förbi och vi skrev papper för att läsa upp Matte B betyget på Komvux, får se hur det går... Sen blev det av att röja hela min garderob så nu är det rent och fint.. Skulle ha tränat med det blev inte så... Blev en slappar kväll och vilade upp sig inför den tuffa dagen som väntade... (Trodde jag ja :))

Idag har jag jobbat nästan hela dagen.. Älsklingen slutade tidigare än mig och då är det KATASTROF måste jag säga gick ända till fyra idag.. Sen blev det en sväng och köpte påskägg till mina syskon.. Lämnade av två hemma hos mamma och ett hos pappa och fick med mig två hem från pappa... Vi beställde kebab och pizza, fy på oss men imorrn får jag väl ta ne svän runt området och göra av med lite eller så kanske man skulle gå ner och köra ett varv på trampmaskinen i källaren.. Får se hur det blir.. Imorrn blir det lungt förutom att det är match förhoppningsviss (internmatch).... Man kanske skulle gå och läsa sin lustiga bok jag håller på och läser "damernas detektivbyrå" Vet inte vad det var för bok jag fick tag i..  

Köra bort pojken min från tv-spelet...

Äntligen en le´dig dag med älsklingen i morgon, det var inte igår precis...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0