Helt sjuk natt..

Inatt var det en helt sjuk natt. Började med att jag fick stressa järnet efter att ha jobbat ett få tal timmar på cedersborg ut till kvillinge där man skulle jobba natt... Började bra, tog lite rapport och så som vanligt, sen gick vi vår vanliga runda men sen kommer en av de jag jobbar med och frågar om jag sett en gubbe, vi får panik, letar på alla rum men ingen gubbe där, sen bär det iväg ut med bilen och leta efter honom och se vart han befinner sig men inget resultat, tillslt får vi ringa polisen. Vi är i omgågnar ute och letar där vi tror han kan ha gått men vi hittar ingen gubbe. Sen efter flera timmar är det någon som ringer anonymt till polisen och säger att det sitter en förvirrad man på ett räcke på riksväg 55 vid sörsjön nästan. Det var våran försvunna gubbe. Tusen tack till den personen som ringde. Deet blev en riktigt rörig natt men den slutade lyckligt.

Vaknade typ runt fyra, gick upp och gjorde mig iordning och slängde i mig lite och äta sen började jag städa lite, damma och så. Sen bar det av och fira mammsen som fyllde or häromdagen. Kaffebröd och tårta mums!!!! Sen hem tog lite och käka sen började jag styra i köket, tvättade rent ugnen ordentligt (vilket behövdes) tog nästan 2 timmar. Sitter nu här vid datorn och funderar på om man ska lägga sig eftersom man ska upp pch jobba imorrn inte förren eftermiddagen men jag har lite och göra. Ska städa kylskåpet tänkte jag och sen ska jag rensa lite burkar och sånt så det kommer att gå åt all tid till det...

Sitter även och funderar på om man skulle köpa sig en ny cykel och vara lite duktig och cykla till träningarna när vädret tillåter, kan jag verkligen behöva. Fast det får vänta till fredag.....

Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0