Första advent...

Då är det första advent och snart är julen här. Mysig är vad det är. Har varit på adventsfika hos henkas moster idag, åt lussebullar för första gången för i år. De andra drack glögg, själv stog jag över eftersom jag inte gillar det..



Igår blev det födelsedagskalas för Uffe, mamma hade gjot tacos, det var riktigt gott. Och så jobbade man igår med.
Imorrn åker mina små tomtegubbar upp förhoppningsviss, och tvättstugan väntar. Funderar på att skaffa mig diskmaskin, så man slipper att diska + att det höjer värdet på lägenheten...

Nu ska jag gå och fortsätta se på Wallander - Blodband, eller snarare sova till den det gjorde jag ju innan nyheterna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0