Fredag...

Idag har varit och kommer bli en lugn dag för mig eftersom jag är ledig idag. Har varit ute på en promenad med Jennifer en stund, det börjar bli kallt ute nu. Sen har jag inte gjort så mycket mer, mest bara tagit det lungt. Nu tänkte jag faktiskt lägga mig och vila en stund och sen ska jag småplocka lite i lådorna och så så man får lite ordning där med. Ikväll ska man till sörping och se på innebandy som vanligt på fredagar känns det som =). Sen blir det hem och loppa framför tv:n för ska ju jobba imorrn 12.00-20.00...

Jag tänker på min stackars arbetskamrat som förlorade sitt hem i branden i Åby för ett tag sen. Man kan nog inte riktigt förstå hur de känner sig. De har blivit av med precis allting, inte en enda pryl att ta vara på. Lider verkligen med dem. Men hon fick ju iallafall ett litet barnbarn mitt i allt så det var väl lite positivt iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0