Onsdag...

Guu, bad jag sover länge på morgonen nu för tiden, förstår inte men det är ju sköt i och för sig. GIck precis upp.. Idag är det julpynt som gäller, ska baka pepparkakshus och kanske lussebullar om jag hinner, vi få se. Ikväll blir det innebandy igen i sörping. Sen vet jag inte vad som händer mera.

Igår var jag på stan och köpte uffes present och lite annats mått och gott, bla kläder till jul, några tröjor till henka eftersom det var 50 % på allt på dressman. Han åkte senare dit och köpte en helt nu kavaj. Riktigt stillig blev han =). Köpte även lite julklappar med. Men men så är det... Nu ska jag äta frukost och sen blir det att dra igång..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0