Rensat...

Nu har jag rensat julsakerna, skönt att få det gjort, vissa saker som man aldrig har uppe varför ska man ha kvar det. Har ju hur mycket saker som helst. Hade ju en hel del saker hos mamma och pappa och dessutom så hade jag köpte lite innan jag fick allt så nu har jag hur mycket som helst. Har tre hela kartonger efter att jag har rensat nu, tänkte skicka det till jobbet för det är ju kul för dem att ha lite med. Så nu får kartongerna stå här uppe tills nästa helg då det är dags att sätta upp sakerna. Ska bara ner i källaren och hämta ljusstakarna och julgranssakerna.

Jaha då var man färdig med de, var ju på ikea och köpte korgar till garderoben men de passade inte så nu får jag snällt åka tillbaka och lämna dem, kanske kan svänga förbi där på lördag när vi ska till jönköping så man blir av med det, annars för jag ta och åka dit en dag i nästa vecka eller på fredag och lämna dem men men, då kan jag handla lite julklappar med när jag ändå ska dit om det inte blir på lördag...

Jaha ska väl byta om och åka och handla lite. Idag står Laxpytt på menyn. Den är faktiskt riktigt god...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0