Torsdag...

Gårdagen var rätt så lugn, var hos jennifer ett tag och höll henne sällskap medan de spaklade hemma hos henne. Vi käkade kyckling med potatissallad, tänk vad gott något så enkelt kan vara. Det blev även lite jobba med igår, jobbade 17.15-21.15.

Idag blir det lungt innan det är dags för att åka till jobbet. Tänkte att jag skulle krypa ner i soffan och vila en stund och se på film, Sex and the city står på listan över osedda filmer så den får det bli. Sen är det dags att åka till jobbet och jobba några timmar och sen hem för att de på tv:n igen. Känns som om jag inte gör så mycket annat men det var faktiskt flera dagar sedan jag verkligen såg på tv:n. Typ i söndags, har ju jobbat eller varit på utflykt när det har varit något bra på tv:n.

Men men så är det. Tänkte att jag skulle börja rensa ur frysen med på mat, äta lite rester och sånt som man har haft länge i frysen. Så idag tänkte jag att jag skulle bli av med lite småskvättar så det blir lövbiff med pomme och klyftpotatis för har lite skvättar va båda och de tar en sådan himla plats i frysen. Imorrn blir det falukorv i något slag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0