Fredag...

Då var det fredag och idag är det arbete som gäller. Jobbar 13.00-21.30 ute i jursla, så det blir en lång kväll. Har styrt lite här hemma idag, har bland annat diskat och tvättat fönstrena i köket, vilket behövdes =) så nu är dom fina iallafall. Annars har jag inte gjort så mycket.

Igår jobbade jag typ hela dagen 6.45-16.00 så det blev en riktigt lång dag på jobbet. Sen fuskade vi lite med maten för båda var så himla trötta så vi beställe pizza och kebab. Sen låg jag och loppade mig på soffan resten av kvällen var ju helt slut efter den långa dagen på jobbet.

Ikväll blir det lungt tror jag för jag ska gå upp skapligt imorrn, har en del att styra med, ska bl.a. upp till minneslunden och sätta ett ljus för farfar, sen ska jag gröpa ur min pumpa och göra en ljuslykta va den tänkte jag sen är det kalas som gäller så det är full rulle hela tiden.

Nu ska jag äta lite mat för att sedan bege mig till bussen... Hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0