Onsdag...

Idag vakande jag av att det var svint kallt inne, gick upp och stängde fönstret och såg att termometern visade -1 grad, usch säger jag bara. somnade om igen och gick upp när klockan ringde vid 9.00. Har gjort i ordning mig nu för nu ska jag ut och promenera ett tag, blir att ha på sig vinterjackan och vantar. Sen blir det att åka till jobbet och jobba 13.00-20.00..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har man varit ute på en promenad. Guu vad kallt det är jämfört med igår, snart kan man lungt säga att vintern är här. Har även lagat Sparrissoppa varav halva hamnade på golvet när jag skulle mixta den i mixern. Det skvätte nämligen överallt, men men så är det när man är klantig. Fast soppan var god i allafall det är det som är huvudsaken. Jaha då går snart bussen till jobbet så det är bäst att gå och göra iordning sig.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0