Söndag...

Idag fick man sova en timma extra typ, var riktigt skönt måste jag säga efter gårdagen.

Igår gjorde jag högskoleprovet för första och förhoppningsviss sista gången, för det gick inget vidare måste jag säga, dels svårt att koncetrera sig och dels hade man inte så mycket tid att tänka på. Den värsta delen var ordförståelsen, man hade ju bara 15 min på sig och de sista 10 orden fick jag bara chansa på, hann inte tänka på vad de kunde betyda. Men men nu har man gjort det och inte blev jag smartare på det heller. =) va inte kul att sista där från 8.30-16.20 det kändes när man kom hem. Sov typ en halvtimma sen bar det iväg till klocket för att vara barnvakt med jennifer. Världens gulligaste och snällaste unge. Vi slocknade på soffan båda två efter det långa dagen.

Nu sitter man här och ska snart åka till maxihuset för älsklingen ska kolla på en jacka som han hade sett sen är det jobb som gäller 13.00-21.30 men men sånt är livet. Nu ska jag gå och göra iordning mig,

Hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0