Tisdag...

Då var det arbetsdag idag igen, skönt med en ledig dag ibland. Dagen var lugn, hade köket typ hela dagen så det var inte så ansträngande. Fick för mig och baka på jobbet så vi sprang huset runt för att hitta ett äpple och helt plötsligt hade vi 3 stycken, så det blev "Lindas Äpplekaka" till de gamla, vet ej vad de tyckte för de åt den när jag hade gått hem.
Sen har det inte hänt så mycket idag, gick och sträckte ut mig på sängen en stund för jag hade så himla ont i ryggen och somnade till åå köpte, vaknade lagom till älsklingen kom hem. Det blev pannkakor till mat idag, skulle ha gjort kasslergratäng men var inte sugen på det, de får bli på lördag i stället.

Ikväll är det rosabandetgalan, ska väl se på det men först är det ju sjukhuset...
Nu ska jag se gårdagen program av toppform..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0