Tisdag...

Då har halva tisdagen gott, kom hem från jobbet för en stund sen, fick gå hem lite tidigare. Var på blomsterland en sväng och köpte orkedier som dom sålde ut och så köpte jag amarylis som jag ska plantera sen så de blommar lagom till jul men men så är det, måste gå ner i källaren och hämta jord med. Får se om jag tar det samtidigt som jag går ner med tvätten, synd att det regnar idag annars hde man kunnat gått ut en sväng för kan nämligen inte gå ner i källaren eftersom jag sträckt mig i axeln på jobbet, klanten själv men det blir nog bättre imorrn ska ni se. jobbar imorrn sen är man ledig tills på söndag än så länge, får se hur länge den ledigheten vara, sist varade den bara i två av sex dagar så men men..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0