Torsdag...

Igår kväll tog jag mig som sagt till Sörping och kollade lite på inebandy. Skönt att komma ut en stund måste jag säga. Sen när jag kom hem såg jag på Oskyldig dömd. Måste säga att den serien är hur bra som helst lika så Främmande fågel är med hur bra som helst. Det är två serier man bara måste följa och på måndag börjar den bästa av dom alla CITYAKUTEN, gu vad jag har längtat efter den.

Idag har det inte hänt så mycket, har tvättstugan och så har jag dragit ett varv med dammsugaren och diskat lite disk. Sen blir det att gå ut och käka med mina arbetskamrater, guu vad kul det ska bli. och jag börjar faktiskt känna mig lite bättre nu med, förkylningen börjar att ge sig och jag har inte haft feber på två dagar...

På söndag blir det troligtviss Kolmårdens djurpark, har nämligen fått fem fribiljetter in så man måste ju utnyttja dem. De gäller ju bara helgen ut så. Vi får hoppas att det blir fint väder.



Nu ska jag ta och käka lite soppa och sen blir det att ta hand om det sista i tvättstugan.....


Kommentarer
Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-10-02 @ 13:57:26
URL: http://buyorsell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0