Torsdag...

jaha då har man varit och stått i kö på Toys´rús för ett nitendo Wii en timma innan dom öppnade i regnet. Tyvärr tog dom slut men köpte ett PS2 åt mamma istället så det var inte helt i onödan jag ställde mig det men vad folk det var där bara för att en ny leksaksaffär öppnade. Alla var ju inte där för tv-spelen. Herregud dom handlade vagnar fulla med leksaker, dom ska säkert ha det i julklapp. Synd bara att folk smet in i kön när dom öppnade, vem vet man kanske hade haft ett Nitendo Wii annars. Har sovit en stund eftersom jag har jobbat natt men kan inte sova längre så det är lika bra att gå upp och äta lite frukost. Tänkte att jag ska lägga lite pussel som jag köpte förut eftersom det var hur billigt som helst. 40kr typ styck för 3 pussel. Annars kostade 100 kronor styck om inte mera..
Nae nu ska jag gå och göra mina äggmackor.

Ikväll blir det att åka till Linköping och se på Ishockey LHC-Färjestad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0