Fredag...

Dagen började men arbete 7-14, satt och virkade med mina små tanter ett bra tag. Sen bar det iväg hem och slänga i tvätten i tvättstugan. Sen åkte vi till Sörping för att hämta våran bil som har varit på lagning, det blev inget billigt kalas dirket 2200kr men men nu funkar den iallafall, dom sa att det snart var dags att byta ut kamremmen och fläktremmen så det är bäst att gör det snart med då så han går att åka med ordentligt sen. Sen åkte vi in till stan igen, Käkade på Gu´va gott och sen blev det bio "Righteous kill" kan ju inte direkt säga att den var så bra men det kostade ju oss ingenting.

Imorrn blir det sovmorgon, sen blir det en sväng till Skärblacka och en slappar kväll tror jag att det blir, vi får se..
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min bok en stund så jag kan börja med min nya snart..

NATTINATTI


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0