Helt sjukt...

Såg på uppdrag granskning förut. Handlade om självmord och hur folk på nätet hjälper människor med hur man ska göra när man vill ta självmord.. Det var någon som hade hjälpt och tipsat en person att begå självmord, han gav den andra personen ett recept på en självmordsdrink som man till 95% skulle dö av och om ma spetsade det med något så skulle man garanterat dö. Reporten lyckades lista ut vem personen i fråga är och ställde honom mot väggen. Men det som är helt sjuk är att det inte finns någo lag i sverige som säger att detta är förbjudet. Det fins visst bara i 2 länder i europa. Man borde dömas till vålande till annans död eftersom man hjälper till. Sverige, vi kanske borde tänka över våran lagstiftning. Det är ju helt lagligt i Sverige att uppmuntra folk på internet att begå självmord. Mådde skit dåligt när jag såg det.

Träffade Ida och Jennifer igår på stan, vi tog en fika och gick en runda på stan. Riktigt trevligt. Inhandlade ett par höstskor som jag fastnade för med en gång. Sen blev det träning igår med, en riktigt rolig träning faktiskt fast jag sträckte mig i en övning så har lite ont i ljumsken om jag ska vara ärlig. men så går det när man inte riktigt håller igång hela träningen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0