Lördag...

Blev inte mycket till sovmorgon idag, telefonen ringde vid halv tio så gick upp då och gjorde iordning mig sen åkte vi ut en sväng till Maxi ocj kollade stadium och MQ. Köpte en tunika/klänning på MQ för mitt presentkort jag hade där sen bar det av en sväng till stan där det blev lite inhandlat. Sen blev jag upplockad och där bar av till Skärblacka och kolla på innebandy, en riktigt spännade match måste jag säga. Tyvärr slutade det med att Sörping förlorade men men så är det.. Och nu sitter man här i sin ensamhet och har inget vettigt för mig direkt....
Blir att lägga sig skapligt idag för imorrn blir det att gå upp vettig tid och göra iordning sig för sen bär det iväg till Jönköping på Kalas..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0