Måndag...

Jaha, då har hela helgen gått igen, vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig vart tiden försvinner jämmt och ständigt.. Söndagen blev inte speciellt lyckad. Skulle ha åkte direkt från jobbet till matchen men precis när jag skulle gå och kollade telefon så har men kära pojkvän ringt och sagt att bilen inte funkar och står i söderköping. Jaha tänker jag då är det bara att hoppa på spårvagnen och åka runt eller hoppas på att någon kan hämta upp mig men min snälla arbetskamrat skjutsade mig till samligen. Tack för det Maria. Sen bar det iväg till Norsholm för att spela match. Tyvärr förlorade vi men jag gjorde min bästa match i Hageby måste jag skälv säga, och jag var knappast trött efteråt så jag kunde nog ha sprungit lite till :D Kvällen slutade med att jag, Lina och hennes pojkvän stannade på MC och åt för det hade jag ju inte gjort på hela dagen typ, Joo lite pepparotskött på jobbet.

Idag har man jobbat hela dagen, var hemma hos far min och hämtade hans bil. Sen tillagade jag Stuvade makaroner och falukorv. Sen började jag känna mig kraslig och tog täcket och satte på en film, såg nog max 10 min av den filmen för sen sloknade jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0