Tankarna är många...

Mina tankar är väldigt många nu för tiden. De handlar om det mesta. Det jag har funderat mest på är vad jag ska gör med mitt liv, hur vill jag ha det? Jag vet att jag vill plugga men o andra sidan vill jag ha en stadig ekonomi dvs ett fast jobboch så småningom flytta till något större. Men o andra sidan vill jag ju verkligen plugga vidare för det har jag ju velat hur länge som helst. Sen kommer den frågan om jag verkligen är tillsammans med rätt person dvs min samo, och ja, det är jag skulle inte kunna tänka mig någon annan fast tankarna har varit där och vandrat fast det gör dem nog för alla. Bara vi lär oss och prata med varandra när något känns fel så hoppas jag och tror att vi ska kunna hålla ihop i många år till.
Sen finns det ju självklart en massa andra saker man tänker på fast det är inte lika viktiga.

Igår åkte Henka till Köping på innebandycup och lämnade mig kvar här i stan *suck*, tycker inte om när han åker iväg. han ska ju vara hemma hos mig när jag är ledig men men nu är han iallafall i Köping. Man kan faktiskt behöva komma ifrån varandra ett tag, man behöver länga efter varandra. Iallafall så på kvällen passade jag på att besöka min far, vi pratade skit som vanligt och han bjöd på mat. Det blev rätt så sent så kl. 23,10 var jag hemma och det var bara krypa ner i sängen eftersom jag var hur trött som helst.

Tog mig sovmorgon idag sen bestämde jag att jag skulle åka och hälsa på min mamma, vilket jag också gjorde. Satte mig i spårvagnen och åkte runt hela stan. Blev kvar där bra länge. Sen träffade jag Jennifer på stan och vi käkade, pratade och sen blev det bio "Patrik 1,5", den var faktsikt riktigt bra måste jag säga, den kan jag verkligen rekommendera. Snart är det dags att krypa ner i sängen och sova för imorrn blir det att gå upp skapligt för att ta en promenad med Jennifer. Och därefter väntar en fotbollsmatch på mig.

NATTI NATTI


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0