Torsdag...

Jaha, dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig inte i början iallafall. Tänkte att jag skulle gå upp tidigt och åka till Stadium och kolla läget eftersom dom öppnar idag på Maxi, men när klockan ringde insåg jag att jag inte orkade så jag ställde om klockan och sov två timmar till vilket jag inte ångrade. Först lämnade jag bilen hos pappa och sen tog jag bussen därifrån till stan där jag träffade jennifer. Vi tog oss en sväng och det blev lite handlande.
- Kofta
- Tunika/klänning
- 2 par strumpbyxor
- Liza Marklunds nya bok.
Vi åt även våran efterlängtade Chickenkebab som var stängd sist vi skulle käka, sen bar det iväg hem, har suttit och kollat  på gårdagens program av uppdragsgranskning, helt sjukt. Handlade om en tant som har ätit antieleptiska läkemedel och av dom blivit "dement". Tillslut blev hon så dålig av biverkningarna av medicinen att hon var döende och inte kunde ta sina tabletter. Då började hon vakna till liv igen och blev helt klar... Visst är det helt sjukt att det kan få bli så??
Ska snart bege mig till jobbet och jobba några timmar. Har skrivit ut ett utdrag från Socialstyrelsen som har skrivits efter programmet som jag tänkte sätta upp på jobbet. För så här får man inte behandla människor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0