090401

Igår på jobbet fick jag reda på att jag är upp i 400 LAS-dagar vilket innebär att jag har förtur till ett längre vikariat om det skulle komma något. SKa bara posta brevet till Vård och omsorgskontoret så är det bara att invänta att någon ska ringa. Känns skönt och veta att man börjar närma sig en fast anställning.

Idag blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig det. Hade tänkt åka till badhuset och simma lite men eftersom Emma ringde i morse och frågade om jag ville jobba ikväll så blev det inte så. Utan jag får ta en promenad innan jobbet och sen blir det att räkna lite matte med.

Idag är det första april så akta er så ni inte blir lurade. Jag ska försöka hålla mig undan. Hittade iallafall Aprilskämtet i NT idag, det var inte så svårt att lista ut. Hörsalen ska rivas....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0