090411

Igår var det fem år sedan Henka och jag blev tillsammans, tiden har gått så fort. Så fort man kom in i vardagen så har tiden bara flygit iväg. Första två åren gick inte lika fort men nu när vi har bott tillsammans i tre år så rinner tiden iväg. Vi har haft våra med och mot gångar och det kommer nog bli en del till.

Igår blev det lite påskmiddag hos henkas mormor och morfar så jag har iallafall fått min påsktallrik. jobbar ju natt hela påsken så det blir inte mycket till och fira. Idag ska jag sova bort hela dagen när jag går av har jag bestämt mig för för jag börjar bli så trött. Är bara 4 timmar kvar tills man slutar.

Som sagt sen blir det inte mycket att göra, ska ligga i soffan och loppa mig fram tills jag går till jobbet har jag bestämt mig för.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0