090418

Idag började man dagen med och arbeta, känns som om det var evigheter sen jag gick upp tidigt på morgonen eftersom jag har jobbat natt en hel del. Så det var rätt segt när klockan ringde i morse, men det vara bara att knarta upp och se glad ut. Väl på jobbet gick det an, tiden gick fort iallafall även fast jag var helt slut när jag kom hem.

Fick mejl från min mattelärare, det var resultatet på provet jag gjorde i torsdags. MVG blev det, riktigt nöjd faktiskt, måste ta reda på hur man löser den där uppgiften jag inte kunde, skulle vara intressant. Nu måste jag bara få MVG på slutprovet men sen har jag nåt mitt mål med den kursen, till hösten blir det B kursen om jag inte kommer in.

Ikväll blir det lungt, eller ska snart krypa ner i säng för jag är så trött, ska spela lite spel först. Har ju blandat till mig en liten drink för det var inte igår man tog en sådan, köpte lite vin förut men är inte sugen på det nu, får ta det en annan dag.


Kommentarer
Robin

Jag kan nog svaret på den frågan ;)

2009-04-18 @ 23:39:47
URL: http://rsvedling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0