090813

Idag har äntligen min dator kommit. Verkligen vad jag hoppades på så nu kan jag surfa hur mycket jag vill utan att Henka behöver bli lidande. Fast tanken är att jag ska ha den här till plugget sen. Man måste ju ha en dator med sig för det blir ju en del att skriva.. Men nu är den iallafall fixad och jag är nöjd..

Däremot var jag inte lika nöjd efter dagens golfkurs. Det gick absolut inte som jag ville men men bara att bita ihop och komma igen till nästa gång men det ska övas i helgen vill jag lova. Jag ska slå tills jag har står blåsor i handen och inte kan hålla en klubba =)

Annars idag blev det en sväng på stan med Ida, alltid trevlig. Blev ett par nya skor, ett pennfodral och en golfhandduk på dormy. Hittade en del saker jag ville ha men det får vänta för nästa klädesplagg som ska inhandlas är ett par jeans vill jag lova för mina favoriter börjar gå sönder tyvärr..

Var även och kollade på fotboll. Hageby- Krokek, vi spelade riktigt bra tycker jag synd bara att det slutade 0-0..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0