090818

Det börjar närma sig sakta med säkert och jag börjar nog bli lite nervös tror jag. Nu är det knappt två veckor kvar till uppropet. Och tankarna far fram och tillbaka men jag är absolut säker på att jag ska läsa detta nu.
Har fixat studielån så nu är det färdig med så nu behöver man inte oroa sig över pengar i september.
Men än finns många funderingar men svaren kommer nog så småningom.

Det största problemet just nu är att fixa en sängplats över nollningen men på något sätt löser nog det sig med som allt annat.

Helgen har varit relativ lugn.
Lördagen blir det en golfrunda med Ida. Sen blev det HArry Potter på bio med Henkas kusin och Kvällen avslutades i Sörping med Tapas och spanska musik.
Söndagen blev det att gå upp tidigt då det väntade svampplockning. Och visst blev det mycket kantareller. Korgen min var full så lite blev det allt. Sne blev jag inring till matchen så det blev lite fotboll med.Sen på kvällen var jag helt slut men men.

Och visst var semetern slut igår för kl 8,00 ringde telefon och det var dags att jobba. Så en kvällstur blev det igår. Innan det blev det tvättning och så stekte jag kantarellerna.

Idag blir en lugn dag. Efetrsom det är tisdag så är det golfkurs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0