090824

Dagen innan löning. Konstaterade att det blir bra lön den här månaden vilket kan behövas eftersom det ska anvädas en hel del pengar till böcker och det i skolan som snart är dags att köpa. Sen måste jag invenstera i ett par nya jeans det är ett måste den här månaden och de får kosta vad de kostar bara jag hittar ett par nu. Mina favoritjeans har gått sönder så nu har jag bara två par kvar och det kommer man inte så långt på eftersom man inte kan ha vilka skor som helst till dem.

7 dagar kvar tills studentlivet drar igång coh jag har så mycket planerat att göra innan men men.

Badrummet börjar bli färdigt snart, nu är det bara det elektriska kvar sen är det färdigt. Börjar fundera på inredningen sen med allt vad det innebär som toalettrulls hållare, krokar och sånt. Satt på jobbet och funderade om man kanske kan få in en hörntvättkorg där så man blir av med den man har i badrummet. Ska se om det finns någon skaplig står som passar in i mtt hörn..

Min tanke idag var att sova LÄNGE så jag orkar jobba inatt igen men icke sa nicke. vaknade halv två och var klarvaken, bara att gå upp och se glad ut. Får vara lite huslig istället men först måste jag se till att hopp ur pyjamasen och kanske "äta" lite


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0