091201

Då är det inte långt kvar till jul...
Dagen idag har jag till största del spenderat i skolan men en trevlig föreläsning för en gång skull och så mikroskoperade vi lite preparat men vet inte hur mycket klokare jag blev av det men vi ska ju hålla på med det på torsdag så då får man se. Annars idag så blev det Basket av någon lustig anledning, börjar tycka att det är kul. På bra eller ont? Men iallafall så vann självklart Dolphins och de var nästan överlägsna. Något mera positivt var att vi gick in helt gratis, Tack Hagagymnasiet för det =)

Jag har suttit och funderat på om man ska börja med Äggdieten, är en diet som rensar kroppen från en massa skit och till på köpet går man ner i vikt på 2 veckor kan man gå upp till 10 kg vilket jag kan behöva. Man går snabbt ner men man lägger inte på sig så mycket när man väl är färdig. Säg att du går ner 10 kg och går du bara upp 5 kg och man känner sig visst väldigt mycket piggare. Man ska äta den här kurren 1 gång per år av det jag läst. Så den 25december tänker jag börja med det tror jag.

Imorrn ska jag åka och köpa ett ilägg till skorna så jag kanske kan träna igen. Är det inte typiskt när man tycker det är roligt igen med fotboll men men. Tycker inte om att sitta på sidan på en träning och bara titta på när man inte själv får spela. Imorrn blir det inte att åka till träningen, har en del att plugga och snart är det dags för att börja tenta plugga med, hur jag nu ska lyckas med det då jag inte riktigt vet vad det är jag ska kunna, lite har jag hum om men det är inte mycket.
- Cellen
- Mikrooganismer 8bakterier, parasiter, virus och svampar)
- Laborationerna
- Histologi dvs hur de friska vävnaderna ser ut.
Men vad kan det vara mera jag ska kunna???

Nu är det bäst att hoppa isängen för imorrn väntar en lång skoldag till 17.00...
Natti natti!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0