091226

Kan tala om för er att just nu går mina ögon i kors. SÅ ska stänga av datorn och krypa ned i sängen snart.

Kan förstå att jag är helt slut. Har idag jobbat på demensavdelningen vilket jag inte är van vid, iallafall inte på dan, brukar ju bara jobba natt och då är det bara att lägga dem men idag på dan kan man ju inte lägga dem utan man måste ju sysselsätta dem. Jag haded köket idag med och där satt ju alla virrpannor. Det blev en hel del tjat måste jag säga och vid tolv var jag helt slut. Måste verkligen berömma personalen som alltid jobbar där, förstår inte hur ni orkar.

Idag blev det även lunch hos farmor och jag fick de sista julklapparna, mi servis jag samlar på, ett strykjärn, gratis film i 2 månader, torktumlebollar, kort på min syster och en grytvante (en sådan i silikon som är så populär nu förtiden)

Imorrn väntas åter ett långt pass på virravdelningen och sen på kvällen är det kalas...


Kommentarer
hänga

inte stryckbräda då?

2009-12-30 @ 01:48:25
Becka

Joo, jag menade det...

2009-12-30 @ 12:56:45
URL: http://smopare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0