091229

Om vädret någon gång kunde bestämma sig för hur det ska vara, ena dagen håller snön på att smälta bort och andra så fryser det på ordentligt och blir riktigt kallt, Vad är det här för något?? Kan det inte vara en ordentlig vinter. Och självklart ska det bli svinkallt när jag ska jobba på nyårsaftons natt när jag måste springa ute. men men hoppas på att det finns en jacka till mig iallafall för tänker inte använda min egen..

Igår var det en riktigt rolig träning måste jag säga. Kändes riktigt bra förutom att jag inte klarade av alla övningar på fysen men det kan ju bero på att jag inte tränar de musklerna så ofta men men, träning ger färdighet =).. Synd att man inte kommer kunna vara med på cuperna som kommer men jag får njuta av skidåkningen istället och träna mina benmuskler ordentligt =)...

Idag var jag nere på stan och byte min kakabok till en annan kakbok "lätt bakat" så nu kan jag snart börja baka ordentligt =). Hittade även ett par vinterskor som jag kunde använda mina julklappspengar för. Så nu är jag redo att åka till trysil i kylan =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0