091230

Då återstår det drygt ett dygn kvar av det här året. Måste säga att året största händelse måste vara att jag har börjat plugga till biomedicinsk analytiker, trodde aldrig att jag skulle börja göra det. men men nu sitter man vid skolbänken igen och försöker göra något vettigt av livet.

Morgondagen ska jag först spendera med att svärmor och svärfar kommer hit och vi ska gå nyårspromenaden och så käka lite gått innan det är dags för mig att knalla iväg till jobbet där jag ska invänta tolvslaget tillsammans med mina arbetskamrater. En annorlunda nyårsafton men som student gör man allt för pengarna.


Kommentarer
Lena

GOTT NYTT ÅR!

//mammis

2009-12-31 @ 14:34:43
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Anna

Jag har jobbat nyår förr det är faktiskt lite mysigt... synd bara att du är på skogsbrynet när tolvslaget är.

2009-12-31 @ 15:04:42
Din Mormor

Gott Nytt År! Önkar Mormor o Morfar.

2009-12-31 @ 15:28:49
Becka

Slapp åka till skogsbrynet, det var staffan som jobbade så. Men det var lite mysigt. Tyvärr fick vi ett larm precis när klockan slog tolv men det är ju sånt man får räkna med..

2010-01-02 @ 04:29:35
URL: http://smopare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0