090223

Då har den ny veckan börjat. Måste säga att tiden går väldigt fort om jag ska vara ärlig. Har ärligt talat börjat fundera på om man ska åka till Norge i höst och jobba om man inte får någon anställning, jag vet att det kommer ta ännu längre tid att få någon med men vad ska man göra. Man kan ju åka upp någon månad till Norge, jobba och få lite pengar och sedan komma tillbaka igen och fortsätta med det vanliga jobbet, eller så väntar man på en fast tjänst, tar tjänstledigt och sen åker iväg, för jag känner att jag behöver göra något annat ett tag men vi får se.

Från och med imorgon är Henka arbetslös och då kommer han att vara hemma hos mig, både bra och dåligt, det värsta är väl att vi kommer gå varandra på nerverna om jag inte ska jobba så mycket och det bra är att vi kan hitta på en massa roliga saker att göra utan att behöva anpassa oss efter om någon ska jobba eller inte så det är bra.

Idag blir en lugn dag, har varit ute på en långpromenad med Jennifer och sen blir det väl till och träna för det var ju inte igår direkt och det behövs, nu har jag ju inget jobba som hindrar mig och förkylning och allt sånt har gått över så det är bara att köra på.

Imorrn är årets efterlängtade bokrea. Jag och Jennifer har bestämt att vi ska åka ner och se om vi hittar något av intresse, har ju lagt undan lite pengar för det så någon bok ska jag köpa mig iallafall.

Dagens meny:
Lättlagad kyckling med jordnötssmör och nudlar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0