090224

Idag har man varit nere på bokrean, hittade lite böcker. Totalt blev det 10 böcker. Så nu har jag och läsa ett tag. Hittade även en bh på rean som jag köpte. Jennifer och jag käkade på stan med. sen frågade jennifer om jag hade lust att följa med till Sälen och åka skidor men jag vet inte om jag har råd eller inte, vi får se när räkningarn är betalda och det hur mycket det är kvar. Det skulle ju vara kul i och för sig men man måste ju ha pengar.

Har träningsvärk i magen från igår för den brukar jag ju inte träna så ofta direkt även om det skulle behövas. =)

Annars har det varit lungt, har sett på skidor vilket inte gick så bra för sverige men men.

Dagens meny:
Köttfärspaj med tomatsallad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0