Blev inte som jag planerat direkt..

Idag tänkte jag gå upp skapligt och baka lite smått och gott, men när jag skjutsade henka insåg jag hur illa jag mådde och tänkte på kräksjukan som går på jobbet, kändes som om jag med skulle få den så jag bäddade ner mig i sängen igen och vaknade kring elva, mådde då fortfarnade illa. Blev en slappardag framför tv:n och datorn, plockat lite här hemma och så har jag varit och handlat en sväng med.

Illamåendet har äntligen börjat ge sig förhoppningsviss men det värsta är att jag ska jobba inatt och hoppas verkligen att det har gett med sig där för annars lär jag garanterat få det men men sånt som märks, kan ju liksom inte unvika det och jag behöver ju jobba med. kanske ska jobba imorrn natt men beror på om hon som är sjuk fortfarande är det eller inte men det får jag reda på när jag vaknar.

Har precis ätit lite pizzasnurrar som blev över från fjällen, riktigt gott, ska lägga mig och sova en stund snart och sen ska jag göra lite mat tänkte jag. Blir lätt mat idag, potatissallad och revbensspjäll, är så smidigt när jag ska sova och lätt att göra iording och gott dessutom är det med.

Nae nu ska jag dra mig och läsa lite, blir aldrig klar med boken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0