Deppig blogg???

Känns som om jag bara sitter och deppar och gnäller mest de senaste dagarna men vet inte riktigt vad jag ska skriva när det inte har hänt mycket, man ska ju skriva nera sina känslor och det och när man är sjuk så finns det inte mycket till positivt att skriva och sen när det är som det är mellan mig och henka med gör ju inte saken bättre. Och det värsta är att jag inte själv vet hur jag vill ha det med Henka. Har funderat mycket på det där de senaste dagarna, Jag vet ju att han vill men jag vet inte om jag klarar av det, får se hur det känns om några dagar för annars kanske jag måste fatta ett beslut rätt snart så inte han går och hoppas. men men.

Idag blir en lugn dag, förhoppningsviss börjar jag bli bättre, vilket känns skönt, vakande förut och kände mig inte alls lika matt i kroppen som jag har gjort de senaste dagarn.

Nu är det frukost som gället.. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0