Det var inte igår..

Som sagt det var inte igår direkt man tränade, men så är det när man ska gå och vara sjuk och sen jobba. Men det var helt okej faktiskt. Bena var som spaghetti ett tag men det blev bättre och ett snyggt blåmärke kommer jag att få på vaden med men men. Jobbigt var det men skönt när man kommer hem sen.. =)

Gårdagens bakning blev lyckad. Följde inte recepten till punkt och pricka utan jag gjorde brödet lite nyttigare genom att tillsätta rågkross, linfrön och solrosfrön. Riktigt gott.



Så tog jag ett kort på min Orkidé som jag fick av henka med och den andra jag köpte börjar blomma nu med men blomman har inte slagit ut helt än.


Imorrn väntar bokrean med Jennifer..... =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0