GPS

Idag har vi införskaffat oss en GPS eller henka snarare, han tyckte han behöver det när han nu ska ut och åka och bygga hus. Känns skönt att han har jobba igen, synd bara att han inte kommer vara hemma i veckorna men vad gör det, jobb är ju alltid ett jobb. Bättre det än och gå på a-kassa. Han kommer ju bara vara bort måndag-torsdag så det är ju bra och jag får lite egen tid med fast det kommer att kännas konstigt i början men sen kommer det nog ge med sig. Sen är han ju ledig på helgerna och då kan man ju hitta på en massa kul de helger jag inte jobbar.

Nae ni nu ska jag lägga mig och läsa en stund för imorrn är det dags att jobba igen efter nästan en veckas ledighet. Börjar inte förren 12.00 men det känns som om det kommer att bli tungt, det brukar det vara på lördagar.

Natti natti...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0