Jaha...

Nu är febern borta iallafall, skönt det även fast man är helt slut i kroppen. Har hostat så mycket att jag har så ont i ryggen men men hostan börjar förhoppningsviss ge med sig den med för det har varit lungt med hostan sen eftermiddagen.

Idag har varit en lugn dag eftersom jag inte orkat gjort så mycket. Har haft tvättstugan och fått den tvättad, skönt det sen har jag diskat lite med även fast jag kanske inte borde det men blev så rastlös ett tag att jag var tvungen att göra något men orkade bara diska en lite stund och sen fick jag ta det lungt ett tag innan jag kunde fortsätta igen men men..

Imorrn blir det lungt med men jag tänkte ta mig an lite städning då om jag orkar. vi får se hur det blir med den saken.

har sett på Familjen Annorlunda nu, sjuk att folk kan ha så många barn asså. Hur orkar dom??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0