Måndag f.m.

Aldrig blir det som jag hade tänkte mig förstår inte varför, nu har jag blivit en riktigt nattuggla, kan inte sova på nätterna utan somnar framåt morgonkvisten och sover hur länge som helst. Idag hade jag planerat att gå upp skapligt för att styra lite här hemma, gå en promenad, göra lite god mat och sedan åka iväg och träna men emma ringde imorse och frågade om jag kunde jobba ikväll och själv´klart kan jag det eftersom jag behöver tider så kan man inte säga nej, så det där med att styra hemma får vänta tills en annan dag likaså träningen men men promenaden kan jag int eunvika för det måste jag så när jag har ätit frukost och gjort iordning mig är det bara klä på sig och gå ut.

Nae nu ska jag äta frukost...




Älskar dessa blommor, såg imorse att det var orkidé utställning på blomsterlandet, man kanske skulle åka dit och se om man hittar någon rolig, något måste man få unna sig =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0