Riktig sjukhelg..

Har verkligen varit en sjuk helg, jag har i stort sätt levt på nässpray, Panodil, hostmedicin och halstabletter. Är helt slut i hela kroppen, hoppas på att det går över snart så att man mår lite bättre. Imorrn är det ju tvättstugan som gäller men om jag mår som jag mår så får nog den vänta eftersom henka jobbar annars kunde ju han ha tagit den men det blir ju lite svårt. Jaja så är det men men kanske orkar tvätta en elelr två maskiner iallafall. För behöver verkligen tvätta, har itne gjort det sen vet inte när, men men det märks imorrn hur det blir med den saken.

Idag har jag bara legat på soffan och tagit det lungt, har inte orkat gjort mycket mera direkt. Sett på reprisen av Körslaget där Team Hanna vann, rättvist tycker jag för hon har klart varit bäst, min favorit sen början måste jag säga. Sem blev det att se Sällskapsresan -SOS.
 

Nae nu ska jag kolla lite saker och sen blir det lite mat.

Adjöss....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0