Så segt...

Guu vad segt det är att vara hemma och vara sjuk, man orkar ju inte göra något typ. orkade iallafall fixa lite tvätten och göra lite mat och ta ett tag med dammsugaren. Imorrn blir det livat värre, ska ner på stan med Jennifer, inte för att jag ska handla något men alltid skönt att komma iväg och träffa lite folk. En fika tänker jag kosta på mig iallafall, det är jag värd. Imorrn ska jag fösöka att gå en sväng med, måste komma igång igen nu när jag börjar bli bättre och så måste jag göra mina små övningar med så man kommer i form =)..

Nae idag blir det att krypa ner i sängen tidigt för att läsa min bok, måste bli klar med den snart, börjar bli lite utdraget nu med bokläsandet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0