Sovar dag eller inte...

har som sagt jobbat natten som var, ingen rolig natt direkt, Vinterkräksjukan har hittat till jobbet så får se när man åker på det då för det lär man väl göra som vi styrde inatt. jaja
Sen var ju tanken att jag skulle sova hela dagen så jag orkar jobba inatt, men vakande typ varje halvtimma och tänkte att nu åker jag på magsjukan jag med pga illamående men jag tror bara det var psykiskt. Klockan 12,20 gick jag upp för kunde inte sova mera. Henka frågade om jag hade lust att föllja med till Yxbacken för att åka lite skidor. Visst, jag var ju ändå vaken så varför inte. Så hela eftermiddagen har jag spenderat i skidbacken så nu är jag helt slut i bena för det var rätt mycket snövallar och det.

Har precis ätit Tacos, Gott gott.. Ska lägga mig en stund tänkte jag så jag orkar med natten som kommer, imorrn kan jag ju inte sova så länge eftersom jag måste vakan skapligt så jag kan sova natten som kommer sen.
Men först ska jag läsa några rader i min bok så jag blir klar med den snart.

Kul att Sverige leder matchen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0