Sovar dag igen!

Då har hela dagen gått åt till och sova igen, välbehövligt efter nattens arbete. men var ju tvungen att gå upp kring ett och kolla mejlen om jag skulle jobba inatt igen och mycket riktigt skulle jag göra det. Skönt att få lite tid så man får lite pengar sen när lönen kommer, hoppas bara på lite mera tider då jag fortfarande inte har så mycket men det lär bli att leva snålt två månader framöver men men. Sånt är livet, vill inte alltid som man själv vill. På fredag tänkte jag ringa till Hagaborg och fråga om de behöver vikarie, framför allt nattetid eftersom jag ska jobba natt i sommar så kan det vara skönt att komma in i rutinerna lite, men dagar och kvällar är inte så dåligt det heller.

Kvällen blir lugn fram tills det är dags att gå till jobbet. Har gjort lite mat, kassler gratäng med ädelost, riktigt gott faktiskt.
Ska röja lite här hemma, byta lakan och lite för imorrn har jag tvättstugan hur jag nu ska orka uoo och ta hand om det, har den mellan 10-16 men jag får börja vid 12,00 så hinner jag och så får jag dessutom sova någon timma med efter natten. Det är så typiskt att det inte finns så många tvätt tider på kvällen och dessutom är det så tråkigt att tvätt på kvällen bättre och göra det under dagen, skulle vilja ha en tvättmaskin i lägenheten så man slipper springa ner jämt, finns ju faktiskt uttag i badrummer för det, får bli när vi nu ska göra iornding badrummet. när det nu blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0