7 Januari...

Då var det onsdag igen, tänkte röja lite här hemma idag. Väntar på att bilen ska bli klar nere i Sörping så man får åka och hämta den igen. Men ska som sagt röja här hemma lite i den mån jag hinner. Sen ska jag väl börja förbereda lite inför fjällen med pakning och det, men vi får se hur mycket jag hinner och orkar.

Viktminskning sedan 15 decemeber = -3kg (stolt över mig själv) börjar kännas kring magen =)
Har inte ätit godis sen dagen innan nyårsafton. Stolt är jag, får se hur länge till jag klarar det. Igår var jag så himla godis sugen men då tog jag fram ost och kex i stället, inte för att det är speciellt nyttigt men det är ju inte godis eftersom jag vill bli av med sötsuget. Ska väl ta en promenad sen på kvällen när älsklingen åker och tränar, kanske följer med och tar varvet i Sörping eller så tar jag det här, vi får se...

Nu väntar städningen =)...

Hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0