090723

Då kom man hem från Skåne igår.
Var riktigt skönt att komma iväg lite. Har ju inte varit där nere sedan min lillebror kom till världen och det är 7 år sedan. Men ingenting var förändrat.

SYnd bara att det inte var något super väder, utan det blåste ordentligt.
Gamla hedliga svängen till hästhagen blev det för att gå en sväng och självklart var Pontus tvungen att vissa mig skeppet som dom har byggt där nere och sen tripp till hamn dvs.

Mamma, Sara och jag tog oss en shoppingrunda till Ystad fast det vara bara min syster som handlade. Äevn en matbit på en kalkonresturang. Riktigt gott. Dit måste jag åka tillbaka till.

Men lite shopping blev det i en butik där så lite har man handlat. En servetthållare och en mjölkkanna. =)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0