090724

Nu har sömnen börjat envisas med mig. Förstår inte att jag inte kan sova när jag kommer hem från jobbet, hur ska man palla att jobba 10 timmar om man ligger efter 2 dagar med sömn?
Får se hur det går.

Gårdagen blev att åka till Bauhaus och köpa kakel och klinkers till badrummet, så nu är det gjort med. Henka ska troligtviss börja riva badrummet imorrn , vi får se hur det blir med den saken men det ska snart göras och jag längtar verkligen tills det blir färdigt.

Dagen har varit lugn har försökt att sova men det har inte gått något vidare. Sen har det mest varit en slappardag. Har slappat i soffan och läst nästan hela dagen så nu har jag läst ut ännu en bok. Känner mig som en riktigt bokmall.

För er som gillar deckare kan jag absolute rekommendera Camilla Läckberg. Hennes böcker är hur bra som helst.



Denna bok har jag precis läst ut och nu har jag börjat med den här:



Nu ska jag gå till jobbet.... Och imorrn ska jag SOVA!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S Älskar dig Henric D.S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0